Pentru orice patron sau manager de hotel, perioada pandemiei este una dificilă. Restricțiile impuse de autorități i-au pus deseori pe oameni în situația de a nu putea să călătorească. Hotelurile au fost printre cele mai afectate, alături de celelalte tipuri de unități de cazare. Este de remarcat faptul că există manageri și directori de hoteluri care au reușit să găsească soluții pentru a recupera o bună parte din sumele pierdute în perioada în care nu au putut primi clienți. Soluția pe care aceștia au găsit-o a constat în intensificarea eforturilor de atragere a clienților, după slăbirea restricțiilor. Iată care au fost cele mai eficiente soluții și cum le poți aplica și tu, pentru hotelul tău.
Așa atragi clienții: condiții bune, oferte și promovare intensă
Secretul reușitei managerilor hotelieri careu au reușit să își recupereze din pierderi constă în abordarea lor de după relaxarea restricțiilor. Deîndată ce au putut să primească din nou clienți, scopul a fost acela de a atrage cât mai mulți oameni, nu de a mări tarifele. Iar oamenii pot fi atrași prin:
- Îmbunătățirea condițiilor de cazare
Indiferent cât de bine pusă la punct este unitatea hotelieră pe care o gestionezi, întotdeauna este loc de mai bine. Dacă vrei să recuperezi, trebuie să convingi oamenii care vor să călătorească să se cazeze în hotelul tău, iar cel mai simplu mod este cel de îmbunătățire a condițiilor. Poți oferi servicii suplimentare, ieșite din comun. O altă variantă este aceea de a gestiona mai eficient orele de check-in și check-out. Foarte mulți clienți ai hotelurilor apreciază o flexibilitate mare, din acest punct de vedere, și un interval cât mai generos în care să se poată caza sau decaza. De asemenea, trebuie să pui foarte mare accent pe curățenie. Folosește produse de curățenie dedicate unităților HoReCa. Acestea sunt disponibile la prețuri excelente și garantează o curățenie care îi va încânta pe clienți și îi va face să laude hotelul.
- Oferte atractive
Strategia de a atrage cât mai mulți clienți este una care trebuie abordată cu mare atenție. Este necesar să învingi concurența, iar pentru ca acest lucru să fie posibil trebuie să beneficiezi de niște avantaje competitive semnificative. O modalitate bună de a câștiga avans față de alte hoteluri este oferirea de promoții atractive pentru clienți. Poți să oferi acces la servicii precum masaj, piscină sau sală de fitness, la un preț redus. Totul depinde și de specificul unității tare de cazare.
- Promovare intensă
Este era internetului, iar orice afacere poate să se facă remarcată cu ajutorul rețelelor de socializare. Cu ajutorul investițiilor în promovare, hotelul tău poate ajunge să fie foarte vizibil și să atragă interes din partea clienților. Poți alege să investești în campanii de promovare pe social media, care să vizeze exact publicul țintă pe care îl are hotelul tău. Firește, este necesar să ai o imagine foarte clară cu privire la publicul țintă, înainte de a investi într-o astfel de campanie.
Acestea sunt cele mai bune trei repere de care trebuie să ții cont atunci când îți construiești strategia prin care să atragi noi clienți la hotelul tău. Insistă pe calitatea serviciilor și pe o curățenie deplină, obținută cu ajutorul produselor de la Dacris94.ro. Totodată, pune preț pe oferte cât mai atractive și vei avea vizitatori mulți și mulțumiți.
Sursa foto: Pixabay.com.